Mike Krack. 18 maart 1972, is de teambaas van Aston Martin. Dat doet de Luxemburger sinds het 2021-seizoen van de Formule 1. Daarmee is hij inmiddels een van de langstzittende teambazen in de sport. Krack begon zijn Formule 1-carrière in 1998 als test-engineer van BMW, en sloot in 2001 aan bij het raceteam van Sauber, met destijds Kimi Räikkönen en Nick Heidfeld als coureurs. Hij werd later de race engineer van Felipe Massa, en werkte samen met Sebastian Vettel, toen de Duitser in 2007 als invaller van Robert Kubica debuteerde. Toen BMW in 2008 ervoor koos om zich op 2009 te richten, in plaats van op de titelkansen van Kubica in 2008, besloot Krack om te vertrekken. Via avonturen in de Formule 3, DTM, en het langeafstandsracen, kwam Krack in 2021 weer terug in de koningsklasse van de autosport, bij Aston Martin.
Adrian Newey is de meest succesvolle ontwerper uit de historie van de Formule 1, en daarom is er veel te doen om zijn persoon...
Max Verstappen is momenteel de meest gewilde coureur in de koningsklasse van de autosport. De Red Bull Racing-coureur wordt g...
Lawrence Stroll heeft er nooit een geheim van gemaakt dat hij wil winnen met Aston Martin, maar tot dusver heeft de Britse re...
Aston Martin mag als men Mark Hughes wil geloven behoorlijk in de handjes knijpen met Andy Cowell als nieuwe teambaas. De Bri...
Aston Martin had geen bijzonder 2024. De Britse renstal werd vijfde bij de constructeurs, maar zakte gedurende het jaar langz...
Fernando Alonso is met zijn 43 jaar de oudste coureur op de grid. De Spanjaard heeft alles meegemaakt in de sport en heeft oo...
Aston Martin wist vorig jaar iedereen te verrassen. Fernando Alonso behaalde toen in de eerste acht races wel zes podiums. Di...
In de eerste races van het 2023 Formule 1-seizoen ging Aston Martin als een speer. Helaas is het team daarna steeds verder te...
Met heel veel trots werd Adrian Newey in september voorgesteld bij zijn volgend team. De verwachting is dat de topontwerper o...
Aston Martin kent een ronduit kleurloos seizoen. De Britse renstal is momenteel een middenmoter, met een aanzienlijk gat rich...