F1 in het kort | Adidas maakt entree in de Formule 1 door samenwerking met Mercedes Formule 1
Formule 1

F1 in het kort | Adidas maakt entree in de Formule 1 door samenwerking met Mercedes

F1 in het kort | Adidas maakt entree in de Formule 1 door samenwerking met Mercedes

In de rubriek F1 in het kort houdt F1Maximaal.nl u op de hoogte van het laatste nieuws van de koningsklasse van de autosport dat nét niet in aanmerking komt voor een uitgebreide vermelding, maar uiteraard wel relevant is om toch even te benoemen op de website.

Adidas maakt entree in de Formule 1 door samenwerking met Mercedes

Mercedes heeft vandaag bekend gemaakt dat ze een nieuwe partner hebben in de vorm van adidas. Het merk gaat de kleding van de Duitse renstal verzorgen. Adidas en Mercedes hebben een meerjarige overeenkomst afgesloten, en Toto Wolff is dan ook enorm blij met de samenwerking. 'Dit is een teken dat we beginnen aan een nieuw hoofdstuk. We kijken er naar uit om met ze samen te werken en daardoor te vechten voor de wereldkampioenschappen.

Red Bull-partner TAG Heuer keert terug als tijdwaarnemer van F1

De Formule 1 verruilt per 2025 Rolex voor TAG Heuer als de officiële tijdwaarnemer. Het Rolex-klokje dat altijd in beeld wordt gebracht voorafgaand aan de start van de sessies, zal nu dus een TAG Heuer-klokje worden. Het horlogemerk is al sinds 2016 een sponsor van Red Bull Racing. Voor het Zwitserse merk betekent het een comeback, aangezien TAG Heuer door de jaren heen al meerdere keren de naamgever is geweest van meerdere F1-motoren, zoals die van Red Bull. Daarnaast was TAG Heuer van 1992 tot en met 2003 ook de officiële tijdwaarnemer van de koningsklasse.

Plaats reactie

666

0 reacties

Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties

Meer nieuws