Vanaf 2 augustus is de eerste aflevering van de nieuwe docuserie 'Max Verstappen - Off The Beaten Track' op ViaPlay te zien. Het is de tweede serie die de drievoudig wereldkampioen samen met de streamingservice heeft gemaakt en geldt als vervolg op de eerdere populaire docuserie 'Max Verstappen - Anatomy of a Champion'. De serie belooft fans mee te nemen in een deel van het leven van Verstappen dat nog niet eerder is vertoond.
De nieuwe serie bestaat uit drie afleveringen waarbij in elke aflevering een aspect uit het leven van Verstappen buiten de F1-paddock centraal staat, meldt verstappen.com. Zo krijgt de kijker te zien hoe Verstappen een belangrijke stap zet door medeoprichter te worden van Verstappen.com Racing. In deze rol zien we de Nederlander als mentor en testrijder voor Thierry Vermeulen in aanloop naar diens DTM-kampioenschap. Ook wordt Verstappen's passie voor simracen belicht en komen we meer te weten over het zakelijk inzicht van de Red Bull Racing-coureur.
Een onopgemerkte kant van Verstappen
De serie over een tot nu toe onbelichte kant van het leven van Verstappen is exclusief te zien bij ViaPlay. Verstappen is erg te spreken over de samenwerking met het streamingplatform. 'Samenwerken met Viaplay voor 'Off the Beaten Track' was geweldig', laat hij weten. 'Ik ben er trots op dat ik samen met hen deze unieke serie heb kunnen maken, waarin ik mijn fans en de kijkers kan meenemen in mijn wereld.'
Verstappen zelf bevestigt dat we een kant van hem te zien zullen krijgen waarmee we nog niet eerder in aanraking zijn gekomen. 'Deze serie laat een andere kant van mij zien die vaak onopgemerkt blijft tijdens de momenten op het Formule 1-circuit', vertelt hij. In de serie komt naar voren dat Verstappen niet alleen zijn hart heeft verloren aan de Formule 1. 'Het biedt een eerlijke en persoonlijke blik op mijn carrière en leven, mijn liefde voor de verschillende vormen van autosport en de mensen die mij inspireren', vertelt de Red Bull Racing-coureur.
Viaplay is er trots op een vervolg op 'Anatomy of a Champion' te hebben gemaakt samen met Verstappen. 'Deze serie laat een kant zien van Verstappen buiten het Formule 1-circus. Dit gaat niet alleen over racen: het gaat over het onderzoeken van de potentie van een wereldwijd talent', vertelt Peter Nørrelund, EVP & Chief Sports & Business Development Officer van de Viaplay Group. 'We zijn trots op onze samenwerking met Verstappen en zijn team en blij om deze intieme en meeslepende serie te presenteren aan onze kijkers.' Aflevering twee en drie zijn vanaf respectievelijk 9 en 16 augustus te zien.
Plaats reactie
0 reacties
Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.
Bekijk alle reacties