Mike Krack. 18 maart 1972, is de teambaas van Aston Martin. Dat doet de Luxemburger sinds het 2021-seizoen van de Formule 1. Daarmee is hij inmiddels een van de langstzittende teambazen in de sport. Krack begon zijn Formule 1-carrière in 1998 als test-engineer van BMW, en sloot in 2001 aan bij het raceteam van Sauber, met destijds Kimi Räikkönen en Nick Heidfeld als coureurs. Hij werd later de race engineer van Felipe Massa, en werkte samen met Sebastian Vettel, toen de Duitser in 2007 als invaller van Robert Kubica debuteerde. Toen BMW in 2008 ervoor koos om zich op 2009 te richten, in plaats van op de titelkansen van Kubica in 2008, besloot Krack om te vertrekken. Via avonturen in de Formule 3, DTM, en het langeafstandsracen, kwam Krack in 2021 weer terug in de koningsklasse van de autosport, bij Aston Martin.
Lance Stroll kan regelmatig op flinke kritiek van de media rekenen en daar ergert Mike Krack zich behoorlijk aan. Kritiek op...
Aston Martin zal net als veel andere teams upgrades meenemen naar Imola en daar hoopt de Britse renstal het makkelijker te kr...
Als het aan Andrea Stella ligt, zou de DRS-zone op het circuit van Miami een stuk langer worden. De teambaas van McLaren vind...
Op 25 april werd tijdens de bijeenkomst van de F1 Commission gesproken over de mogelijkheid tot het uitbreiden van het punten...
Aston Martin heeft gevraagd om een herziening van de straf die Fernando Alonso tijdens de sprintrace van de Grand Prix van Ch...
Ondanks dat coureur Fernando Alonso in de punten eindigde, had het team van Aston-Martin niet helemaal haar weekend in China....
Lance Stroll werd onevenredig bestraft voor het incident met Daniel Ricciardo, zo luidt het oordeel van zijn teambaas Mike Kr...
Aston Martin-teambaas Mike Krack geeft eerlijk toe dat hij niet zeker wist of Fernando Alonso wel bij zijn renstal zou willen...
Aston Martin-ingenieur Tom McCullough legt uit waarom Aston Martin al zo vroeg in het seizoen een van de jokers om de avondkl...
Honda Racing Corporation-president Koji Watanabe laat weten dat Honda een ambitieus doel heeft om direct in 2026 voor de tite...